Lördags Dubbeln 30 maj
Vad vore en segelklubb utan kappsegling?! Det är viktigt tycker SSA och WSS. För ett par år sedan körde vi en lördagsdubbel, när Sundbyholmsregattan var inställd, och upplägget med två race mellan klubbarna blev mycket uppskattad. Därför anordnar vi nu igen en gemensam Lördagsdubbel med start av SSA på inre Västeråsfjärden med mål på WSS…
